رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





حالا پس از دو فصل و نیم حضور در مادرید ، بنزمای 24 ساله ، ستاره شده که باید بشود

 
Karim Benzema - Real Madrid
 

- کریم بنزما ، امروز 24 ساله شد . دو فصل و نیم از حضورش در برنابئو می گذرد که بی تردید حالا در بهترین دورانش بسر می برد . او بالاخره آن بازیکن بزرگی شد که باید بشود . 
البته انتظارات برای دیدن کریم واقعی خیلی بیش از حد انتظار طول کشید . در فوتبال رایج است که کلمه ای به نام "دوره هماهنگ شدن " برای ناکامی های مقطعی هر بازیکن به کار برده شود اما برای بنزما ، این دوره خیلی طولانی بود ، حدود یک فصل و نیم . در ابتدا زیر نظر مانوئل پلگرینی ، به عنوان بازیکنی کار را شروع کرد که بالاتر از گونسالو ایگواین بود اما این آرژانتینی حریص ، خیلی زود ستاره فرانسوی را پشت سر گذاشت .
ال پی پیتا زمانی که مورینیو آمد هم بالاتر از مرد فرانسوی بود تا این که دچار مصدومیت کمر بود . در این زمان ، مورینیو اصرار به خرید یک مهاجم دیگر داشت . امانوئل آدبایور آمد اما این رقابت نه تنها به ضرر بنزما نشد بلکه کمکش کرد . در همان روزی که بازیکن توگویی خریده شد ، در بازی کوپا برابر سویا ، کریم زیباترین گلش را در رئال در پیس خوان به ثمر رساند .
اما این برای مورینیو کافی نبود . کریم که مورینیو او را به گربه تشبیه کرده بود همچنان یک ستاره در تیم نبود . با وجود آمار قابل قبولش (15 گل در لالیگا ، پنج تا در کوپا و شش تا در چمپیونزلیگ ) ، در رالی ال کلاسیکوها زیاد مورد استفاده قرار نگرفت .
در این تابستان ، رئال مادرید خریدی در خط حمله نداشت . آدبایور به انگلیس برگشت و بنزما باز هم باید برای پستش با ایگوائن رقابت می کرد . بازیکن آرژانتینی به علت کوپا آمه ریکا کمی دیر به ترکیب برگشت و کار سختی برای رقبات با بنزمایی که تشنه تر از همیشه بود داشت . مورینیو چند باری از این دو مهاجم همزمان استفاده کرد و چند باری هم به طور نوبتی از آنها استفاده کرد . اما در هفته های اخیر به نظر می رسد که بنزما نسبت به ال پی پیتا ، برتری کامل داشته است . بازیکن فرانسوی در بازی های حساس این فصل مانند دیدار مقابل والنسیا، اتلتیکو مادرید، بارسا و سویااز ابتدا به میدان رفت.حالا پس از دو فصل و نیم حضور در مادرید ، بنزمای 24 ساله ، ستاره ای شده که باید بشود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:, ] [ 12:46 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید